Tuesday, December 25, 2007

圣诞快乐 (:

今天睡到不错迟哦...>"< 浪费时间...
呵呵...昨天晚上michele打电话来..12点...
Merry Christmas!!! 哈哈...哈拉哈拉~
Merry Christmas 啦 :P
嗯...老公不要吃醋啦~老婆没有给你戴绿帽呢!
呵呵..人家都要走了嘛!下次可以陪你去玩了^^
完全没有christmas的感觉啊..直到我表哥来我家..
拿舅母送我的礼物给我..我才有那个感觉 (:
呵呵..原来我也会收到圣诞礼物哦!
除了那个游戏里面的礼物...“实体”的也有哦!
嘻嘻...看得出是什么吗??
是一个天使形状的手机吊饰呢~
最珍贵的是..是舅母亲手做的哦!^^好喜欢~

晚上我们去北京云华宫吃饭哦~
呵呵...顺便提一下..那个是我第一次在外遇到michele的地方~
那个时候我们才初二呢!好怀念哦!
然后那边有人结婚啊..因为是圣诞节...
那个新娘车的装饰也很可爱也!

拍了很多食物的照片..但是懒惰post上来:P

圣诞快乐哦!!^^ 真的要开心啦 (:

this heart of mine was broken at 5:12 PM
0 people tried to mend this shattered heart

Myself & I

  • Stupid blurqueen
  • cheryl 雪儿
  • sweet sixteen
  • ordinary high school gal

13/9 换风格了..=)喜欢吗?


Here's a story of a girl,
Living in the lonely world,
A hidden note, A secret crush,
A little boy who talks too much.

Well, I'm standing in the crowd,
And when you smile I check you out,
But you don't even know my name,
You're too busy playing games,

And I want you too know,
If you lose your way,
I won't let you go.

If I cut my hair,
If I change my clothes,
Will you notice me?

If I bite my lip,
If I say hello,
Will you notice me?


Those Days


Footprints